Buenas Noches

Aan HfH:

Over: Re: Buenos dias

Op mijn blote knietjes vraag ik nederig Uw aller vergeving voor het begaan
van deze zonde.

In pine net ff te snel op ctrlX gedrukt en twee seconden later mij
gerealiseerd dat het reeds TE LAAT was....:

Uit duistere wolken naderend onheil hing onafwendbaar boven mijn hoofd.
Geen fout ontsnapte aan vele argusogen.

Ik dank alle replyers voor deze terechtwijzing, zal mijn leven beteren.

!Pluk~

ps.
Over de inhoud van Re: Buenos dias:
Die blijft echter voor mij inderdaad nog steeds overeind.

Wat dachten jullie van de volgende indeling:

discussion@
announce@
party@

--- --- ---